Het verschil tussen mannen en vrouwen is eerder merkbaar op het niveau van de aankoopgewoonte

Ter gelegenheid van zijn 30ste verjaardag organiseerde CAMELEON een enquête bij de Belgen om hun gewoonten te kennen wat de aankoop van kleding betreft, maar ook hun voorkeuren en verwachtingen, om hen zo nog beter te kunnen tevredenstellen.

Uit deze enquête is een duidelijk gemeenschappelijk punt gebleken tussen mannen en vrouwen. Ze zijn het er immers over eens dat het budget een belangrijk punt is wanneer het gaat om de aankoop van mode. Bovendien gebruiken ze maandelijks hetzelfde budget.

Het verschil tussen mannen en vrouwen is eerder merkbaar op het niveau van de aankoopgewoonten. Mannen gaan minder vaak naar de winkel en laten de aankopen soms over aan hun wederhelft. Mannen bevestigen ook dat ze enkel de artikelen kopen die ze nodig hebben en dat ze zich niet laten verleiden.

Meer info in de persmap (hieronder)

Caméléon_Persmap.docx

DOCX - 52 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Caméléon

CAMELEON, ontstaan uit de verbeelding van een jonge ondernemer die gepassioneerd is door mode, is in 20 jaar tijd de belangrijkste speler geworden in de privéverkoop in België. 

In 1988, nadat Jean-Cedric tijdens het weekend in zijn studentenperiodeprivéverkopen bij particulieren organiseerde, besloot hij zijn ervaring te delen met een ruimer publiek, en richt hij CAMELEON op.

Het vernieuwende concept kent vanaf de oprichting een ongelooflijk succes. De privéverkopen van CAMELEON worden in de jaren '90 tijdens enkele dagen per maand georganiseerd in het Jubelpark enlater tot drie weken per maand en sinds 2010 in winkels in Woluwe en Genval met openingsuren op zondagen en feestdagen.

In maart 2009 verhuist CAMELEON om aan de groeiende vraag van zijn leden tegemoet te komen en installeert zich in een compleet nieuwe privé-outlet in Sint-Lambrechts-Woluwe. Deze verkoopsruimte van 8.000 m² is het eerste ecologisch geconstrueerde winkelpand van Europa. Het concept werd volledig ontwikkeld met maximaal respect voor het milieu. Deze prestatie werd met meedere Belgische en internationale prijzen bekroond. 

Vandaag biedt CAMELEON haar leden grote merken prêt-à-porter voor mannen, vrouwen enkinderen. In het assortiment vinden we schoenen, accessoires (zonnebrillen, horloges, juwelen,...), handtassen, decoratie en huislinnen aan prijzen tot 70% goedkoper dan in de winkels.



Neem contact op met

www.cameleon.be